@noomsh آره. یه سری جاها به نظرم خیلی بچگونه اومد. یه سری جاها سوتیهای بزرگی رو دیدم که بار اول متوجّهشون نشده بودم. یه سر یحاها هم به ظرافت و نکتهبینی نویسنده آفرین گفتم