دانیال بهزادی - 帖文
1

finished watching The Savage Season 2 🌕🌕🌕🌑🌑

1 回应 Noomsh

@noomsh آره. یه سری جاها به نظرم خیلی بچگونه اومد. یه سری جاها سوتی‌های بزرگی رو دیدم که بار اول متوجّهشون نشده بودم. یه سر یحاها هم به ظرافت و نکته‌بینی نویسنده آفرین گفتم

1 回应 Noomsh

@noomsh من تازگی یه بار دیگه از اول خوندم هری پاترها رو

5 2

finished reading چشم‌های اینشتین 🌕🌕🌕🌕🌕
‫مدّت‌ها بود با خوندن داستانی این‌قدر گریه نکرده بودم. داستان صددرصد قابل لمس بود و سبک روایی نویسنده هم بسیار خوب و حرفه‌ای روش نشسته بود.

3

finished reading مردی که به شیکاگو رفت 🌕🌕🌕🌕🌑
‫بخش نخستش بیش‌تر از این که داستان باشه، مونولوگ شخصی نویسنده بود در باب دریافتش از سیاه بودن. در بخش دوم هم اون دریافت رو در شخصیت‌پردازی پیاده می‌کنه.

1

finished reading عشق و گردش به چپ 🌕🌑🌑🌑🌑
‫تا قبل از خوندنش برام سوال بود که چرا مارکس همیشه سال‌هایی که شعر می‌گفت رو انکار می‌کرد!

1

finished reading نخست‌زادگان 🌕🌕🌕🌕🌑
‫مثل دو کتاب قبلی عالی بود. ولی آخرش حالم رو گرفت. کتاب طوری تموم می‌شه که باید منتظر قسمت بعدی باشی که به نظر خیلی هم جذّاب می‌رسه؛ ولی متأسفانه قبل از این کتاب چاپ بشه، آرتور سی. کلارک فوت می‌کنه و دیگه ادامهٔ شکوهمند داستان رو نخواهیم داشت!