finished watching The Savage Season 2 🌕🌕🌕🌑🌑
دانیال بهزادی - 帖文
finished reading چشمهای اینشتین 🌕🌕🌕🌕🌕
مدّتها بود با خوندن داستانی اینقدر گریه نکرده بودم. داستان صددرصد قابل لمس بود و سبک روایی نویسنده هم بسیار خوب و حرفهای روش نشسته بود.
started listening واینسا برو جلو
started listening رادیوگیک / radiogeek
started listening ایستگاه فضایی
started listening With the Will Digimon Podcast
finished reading مردی که به شیکاگو رفت 🌕🌕🌕🌕🌑
بخش نخستش بیشتر از این که داستان باشه، مونولوگ شخصی نویسنده بود در باب دریافتش از سیاه بودن. در بخش دوم هم اون دریافت رو در شخصیتپردازی پیاده میکنه.
finished reading عشق و گردش به چپ 🌕🌑🌑🌑🌑
تا قبل از خوندنش برام سوال بود که چرا مارکس همیشه سالهایی که شعر میگفت رو انکار میکرد!
wants to watch Minions 3
wants to watch Toy Story 5
wants to watch Punisher Special
wants to watch The Devil Wears Prada 2
finished reading نخستزادگان 🌕🌕🌕🌕🌑
مثل دو کتاب قبلی عالی بود. ولی آخرش حالم رو گرفت. کتاب طوری تموم میشه که باید منتظر قسمت بعدی باشی که به نظر خیلی هم جذّاب میرسه؛ ولی متأسفانه قبل از این کتاب چاپ بشه، آرتور سی. کلارک فوت میکنه و دیگه ادامهٔ شکوهمند داستان رو نخواهیم داشت!
wants to watch Narnia: The Magician's Nephew